نوشته شده توسط : مجید
 
افسران - حیا واژه درحال فراموشی

 ‌#بسم_رب_المهدی 
.
.
.
۸ سال جنگیدند ... باتوپ ... تانک ... نارنجک...
.
دیدند شیعیان ایرانی قوی تراز این حرفان .
.
اومدن جنگی راه انداختند ارزان به نفع خودشون . اما #گران به نفع ما .
.
نامش #نرم است... 
.
"آرام .. بی سروصدا .. و #جذاب " 
.
خیلی ها را به #دام خودشان انداختند .
.
اما #مذهبی_ها را نه 
.
با خودشان گفتند تنها راه شکست بچه #حزب_اللهی_ها این است که #همرنگشان بشویم. 
#عقایدشان رو قبول کنیم .
.
آنگاه در قالب #مذهبی و #اسلام ; #گناه کردن را یادشان دهیم .
.
#حضرت_آقا کارشان را نام نهادن:" #اسلام_آمریکایی "
.
.
 آمدند .. بدون ذره ای شک در دل بچه مذهبی ها ، یادشان دادن که چگونه با ابزار #دینشان ، راحت #گناه کنن .
.
به دختران #زینت و #خودنمایی را در قالب #چادر یادشان دادن.
.
به پسران #لاتی_گری را درقالب #ریش و #چفیه یادشان دادن .
.
آن زمان #ارزش_چادر را خیلی ها میدانستند .
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته #ارزش_چادر را به زیرسوال برده اند .
.
آن زمان #ارزش_چفیه را درک میکردند.
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته وجه #چفیه را سیاه کرده اند .
.
.
#برادرم ! در مقابل نامحرم ; همچون #ابراهیم_هادی و#عباس_لشکری باش .
.
.
#خواهرم ! در مقابل توطئه های #دشمن ; همچون #ناهید_فاتحی و#فوزیه_شیردل باش .
.



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید
 
افسران - فضای مجازی و رهبری


:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

 

حق والدین در قرآن,حق والدین بر فرزندان

 آیاتی که قرض و حق والدین را ادا می‌کند

 در بحر الغرائب نوشته مردی خدمت پیغمبر آمد گفت: جانم به فدایت! بسیار قرض دارم. فرمود: این آیات را بخوان. بار دیگر آمد آمد گفت: قرضم ادا شد. متاع دنیا ندارم. فرمود: این آیات را بخوان.  بعد از مدتی آمد و گفت: دشمن و همسایه بد دارم.  فرمود: این آیات را بخوان. گفت: از حکام می‌ترسم. فرمود: برای هر مشکلی بخوان و از کسی مترس.

در جواهر القرآن نوشته حضرت رضا (ع) فرمود: هر که این آیات را بخواند و ثواب آنها را به روح‌ والدین بخشد، ایشان را حقی در گردن آن فرزند نماند و آیات کریمه این است:

بِسْم اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْکِبْریاءَ فِی السَّمواتِ وَ الْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ  فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رّبَ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْعَظَمَتُهُ فِی السَّمواتِ والْأرْضِ وَ هُوَ  الْعَزیزُ الْحَکیمْ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْفَضْلُ فی السَّمواتِ وَ الْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینِ وَ لَهُ النُّورِ فِی السَّمواتِ والْأرْضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ  الْحَکیمْ فَلِلهِ الْحَمْدُ رَبَّ السَّمواتِ وَ رَبَّ الْأرْضِ رَبَّ الْعالَمینَ وَ لَهُ الْمُلْکُ فِی السَّمواتِ وَ الْأرضِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیم

 منبع:myquran.de



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه چیتگر ، خطاب به مدیرعامل و سایر مسئولین بتاجا گفت: ان شاءلله در سایه تلاش و کار سازندگی مستمر شما و پشتیبانی های سامانه فرماندهی آجا و الطاف حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد پیشرفت روزافزون کارهای عمرانی باشیم و بدون شک این کار که برای سربازان آقا امام زمان (عج) انجام می دهید مورد عنایت و الطاف ایشان قرار خواهد گرفت .

وی در ادامه سخنانش با اعلام آمدگی جهت کمک به پیشرفت کمی و کیفی پروژه چیتگر خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که انتظار کارکنان ارتش از این پروژه بیشتر از این است لذا نقایص این پروژه باید به سرعت مرتفع شود.
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پیگیری های مستمر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا تصریح کرد: یکی از مواردی که بنده بطور مرتب به معظم له گزارش می کنم، وضعیت پروژه ی چیتگر می باشد و خدمت آقا عرض کردم، این مجموعه ای که در حال حاضر مشغول کارند بسیار فعال و با جدیت در حال سازندگی هستند تا به موقع پروژه ها را به افراد ذینفع تحویل نمایند.
 



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ، چیتگر ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

 

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,گوشی E1 نوکیا

امروز اولین اطلاعات از گوشی E1 نوکیا به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن همراه هوشمند ارزان‌ترین محصول جدید نوکیا خواهد بود و گفته شده که با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 گوشی E1 به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

 گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۲ یا ۵٫۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰p مجهز شده است. روی این گوشی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵ قرار گرفته که از چهار پردازنده با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 308 تشکیل شده است. در ادامه مشخص شده که این محصول ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند هم با اندروید ۷٫۰ راهی بازار خواهد شد.

 شرکت HMD که از این به بعد گوشی‌های نوکیا را راهی بازار می‌کند؛ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بین ۶ تا ۷ گوشی جدید راهی بازار کند. انتظار داریم که دو مدل از این محصولات در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شوند.



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

امیر سرتیپ نوذر نعمتی به عنوان جانشین و امیر سرتیپ علی جهانشاهی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش،صبح امروز مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، معاونین و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو در ستاد فرماندهی نیروی زمینی برگزار شد و امیر سرتیپ نوذر نعمتی به عنوان جانشین و امیر سرتیپ علی جهانشاهی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش معرفی شدند.

گفتنی است این انتصاب برابر پیشنهاد فرمانده نیروی زمینی و تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی پیش از این معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی و فرماندهی تیپ هوابرد شیراز ، تیپ 65 نوهد و فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 23 پرندک را در کارنامه فرماندهی خود دارد.

امیر سرتیپ جهانشاهی نیز پیش از این فرمانده قرارگاه شمالشرق نیروی زمینی و فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان بوده است.



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ، نزاجا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

بیانات در ابتدای جلسه درس خارج فقه

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه و در آستانه سالروز حماسه ۹ دی ۸۸، با اشاره به دشمنی و کینه‌ورزی عملی مستکبران با حاکمیت اسلام و تلاش آنان برای سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، حادثه بی‌نظیر ۹ دی را از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی خواندند و خاطرنشان کردند: امروز هندسه تقابل قدرتهای استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی، و عزم و اراده ملت ایران است و در مقابل، باید این قدرت را حفظ و روز به روز تقویت کرد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، دستیابی به خیر و سعادت در جوامع بشری را در سایه برخورداری از قدرت دانستند و افزودند: قدرتهای مستکبر همچون امریکا، سعادت جامعه و آنچه را که «ارزشهای امریکایی» می‌خوانند، در جمع‌آوری ثروت و تسلط بر عالم دنبال می‌کنند، اما اسلام، سعادت بشر را در رسیدن به کمالات انسانی و جریان داشتن فکر و عمل قرآنی در تمام اجزاء جامعه می‌داند.
رهبر انقلاب اسلامی، وجود نظامی برآمده از اسلام و دارای قدرت و نفوذ در مسائل گوناگون منطقه را موجب برانگیخته شدن دشمنی و کینه قدرتهای جهانی خواندند و افزودند: نظام سلطه با هر تفکر و جریان ضد ظلم و تبعیض در دنیا مخالف است، اما زمانی در مقابل جریانی با تمام وجود به معارضه بر می‌خیزد که آن جریان توانسته باشد اقیانوس یک ملت را به حرکت درآورد.
ایشان ریشه توطئه‌ها و دشمنی‌های گوناگون با جمهوری اسلامی را تبلور مخالفت با نظام سلطه در ایرانِ برخوردار از «منابع فراوان طبیعی و انسانی و اقتصادی، حرف و منطق و منبر سیاسی، و ابزار و نیروی لایق نظامی» دانستند و خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی در مقابل این دشمنی‌ها باید بر قدرت خود بیفزاید و علت تأکید مکرر بر افزایش قدرت داخلی و استحکام ساخت داخل نیز همین مسئله است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم مجهز شدن به انواع قدرت از جمله «قدرت فکری، اقتصادی، اجتماعی و بسیج مردمی» افزودند: به خیابان آمدنِ میلیونها نفر در ۲۲ بهمن با گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، نشانه قدرت نظام اسلامی در بسیج مردمی است که این موضوع در دنیا بی‌نظیر است.
رهبر انقلاب اسلامی، حادثه ۹ دی را نمونه دیگری از عناصر قدرت نظام برشمردند و افزودند: در آن حادثه بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابانها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.
ایشان با اشاره به ترفند و خدعه دشمنان در سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، گفتند: دشمن همچون دزدی است که قصد تصرف خانه را دارد اما این‌طور وانمود می‌کند که دلیل دشمنی، سلاحی است که صاحبخانه برای دفاع در دست دارد و اگر آن سلاح را زمین بگذارد، نزاع تمام می‌شود، بنابراین تلاش می‌کند با حیله‌گری و استفاده از انواع روشها از جمله حرف زدن، شوخی کردن، لبخند زدن، و تشر زدن، صاحبخانه را خلع سلاح کند و به خانه وارد شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین سعادت و شقاوت را در گروی چگونگی استفاده از قدرت دانستند و در خصوص قدرت ناشی از سلاح هسته‌ای، افزودند: منع سلاح هسته‌ای مبانی بسیار مهم فقهی و عقلانی دارد اما امکان تلاش برای کسب انواع دیگر قدرت در اختیار دولت و ملت قرار دارد.



:: برچسب‌ها: دلاوران ایران، رهبری ، فتنه ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (صلوات‌الله‌علیهما) (۱)


بسم‌الله‌لرّحمن‌الرّحیم
والحمدلله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و علی صحبه المنتجبین و علی من تابعهم باحسان الی یوم الدّین.

 تبریک عرض میکنم میلاد مسعود پیامبر اعظم، سرور کائنات و سیّد مخلوقات در عالم وجود، حضرت محمّد بن عبدالله و همچنین ولادت باسعادت حضرت ابی‌عبدالله الصّادق، فرزند [پیامبر] و حجّت خدا در زمین در دوران امامت. امیدواریم که خداوند به همه‌ی ما، به همه‌ی مسلمین، به همه‌ی روشن‌بینان عالَم توفیق بدهد که قدر این نعمتها را، قدر این عظمتها را بشناسیم، بفهمیم و سعی کنیم در همان صراط مستقیمی که این استوانه‌های(۲) عالم وجود به ما نشان دادند، حرکت کنیم.
 
 اهمّیّت وجودیِ وجود مقدّس پیغمبر اعظم ‌بقدری است که خدای متعال به‌خاطر دادن این نعمت به بشر، بر او منّت میگذارد؛ لَقَد مَنَّ اللّهُ عَلَی المُؤمِنینَ اِذ بَعَثَ فیهِم رَسولًا مِن اَنفُسِهِم.(۳) امام سجّاد (علیه‌الصّلاةوالسّلام) در صحیفه‌ی سجّادیّه این‌جور عرض میکند به خدای متعال: اَلحَمدُلِلّهِ الَّذی مَنَّ عَلَینا بِمُحَمَّدٍ نَبیِّه دونَ الاُمَمِ الماضیَة وَ القُرونِ السّالِفَة.(۴) منّت الهی برای این عطیّه‌ی بزرگ به بشریّت، تصریح قرآن و کلام ائمّه‌ی معصومین است؛ این خیلی عظمت است. «رَحمَةً لِلعٰلَمین»(۵) تعبیری است که خدای متعال برای پیغمبر بیان فرموده است، نه «لِفِرقَةٍ مِنَ البَشَر» یا «لِجَمعٍ مِنَ العالَمین»؛ نه، رَحمَةً لِلعٰلَمین؛ برای همه رحمت است. آن پیامی که او از سوی خداوند متعال آورده است، هدیه میکند به بشریّت؛ این بصیرت را، این راه را در اختیار همه‌ی آحاد بشر قرار میدهد.

 البتّه هستند کسانی که صاحبان قدرتند، صاحبان زر و زورند، مایل نیستند که این سفره‌ی گسترده‌ی رحمت الهی مورد استفاده‌ی آحاد مردم قرار بگیرد؛ با قدرت آنها مخالفند؛ لذا در مقابل این حرکت الهی می‌ایستند. آن‌وقت خدای متعال میفرماید: یٰاَیُّهَا النَّبِیُّ اتَّقِ اللّهَ وَ لا تُطِعِ الکٰفِرینَ وَ المُنٰفِقین‌؛(۶) دنبال آنها مرو، مراقب باش؛ در جای دیگر میفرماید: یٰاَیُّهَا النَّبِیُّ جٰهِدِ الکُفّارَ وَ المُنٰفِقینَ وَ اغلُظ عَلَیْهِم‌؛(۷) با کفّار و با منافقین مبارزه کن. میفرماید «جاهِد»؛ نمیفرماید «قاتِل»؛ «قاتِلِ الکُفّارَ وَ المُنافِقین» [قتال] همیشه لازم نیست، امّا جهاد همیشه لازم است.

  


:: برچسب‌ها: دلاوران ایران، رهبری ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید

نشریه هافینگتن پست در آستانه آغاز ریاست جمهوری "دونالد ترامپ" به انتقاد از اظهارنظر هسته‌ای اخیر وی پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی هافینگتن پست با انتشار گزارشی از توسعه زرادخانه هسته‌ای آمریکا انتقاد کرد و به تحلیل اظهارنظر اخیر "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا، درباره تقویت توانمندی هسته‌ای این کشور پرداخت.
 
در گزارش هافینگتن پست با عنوان "کریسمس مبارک آقای رئیس جمهور منتخب؛ مکان‌هایی که شما می توانید پس از شروع ریاست جمهوری‌تان در 20 ژانویه هدف بمباران هسته‌ای قرار دهید" آمده است:
 
آقای ترامپ! شما یک هدیه دوست داشتنی قبل از کریسمس به ما دادید؛ پیام صلح زیبای شما به جهان، آن هم به این شیوه منحصر به فرد و در زمان تولید عیسی مسیح.
 
حقیقتا شخص حضرت مسیح هم نمی‌توانست بهتر از شما این موضوع را بیان کند؛ "تا موقعی که جهان در مقوله هسته‌ای سر عقل بیاید، ایالات متحده باید توانایی هسته‌ای خود را به‌طور عمده تقویت کند و گسترش دهد."
 
و حتی بیشتر از این، وقتی که شما به روشنی اعلام کردید: "بگذارید این یک مسابقه تسلیحاتی باشد، ما آن‌ها را پشت سر می‌گذاریم." واقعا با چه الفاظی می توان بهتر از این کریسمس را تبریک گفت؟؟
 
هافینگتن پست با لحنی تمسخرآمیز و انتقادی ادامه داد:  بسیار خوب، ما برای حمایت از شما که "شاهزاده صلح" ما هستید، و احتمالا به زودی به دنبال مکان‌هایی خواهید بود که تمامی این قابلیت‌های توسعه یافته هسته‌ای را مورد استفاده قرار دهید، فهرستی تهیه کرده‌ایم. این فهرست اماکنی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می توانید به آن ها حمله هسته‌ای کنید:
 
شما می‌توانید از بمب هسته ای برای سخت گرفتن بر ایران، سوریه و ... استفاده کنید. ایران، سوریه، عربستان سعودی یا پاکستان و یا هر کشور دیگری که آنها را حامی تروریسم می‌دانید؛ اما نه، اگر به ایران حمله کنید احتمالا بلافاصله به اسرائیل حمله می‌کنند و ما با این اقدام جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کنیم. جدای از این موضوع آیا ما اطمینان داریم ایران نمی‌تواند تسلیحات هسته‌ای به دست آورد؟
 
اگر سوریه را هدف بمب هسته‌ای قرار دهیم، ممکن است دوست عزیز شما روسیه، ناراحت شود و پاسخ ما را با حمله هسته‌ای بدهد و یک جنگ تمام عیار هسته ای درگیرد.
 
اگر به پاکستان حمله کنیم که سرشار از افراط گرایان است، پاکستان نیز جواب ما را با بمب هسته‌ای خواهد داد و در این صورت نیز یک جنگ هسته‌ای آغاز خواهد شد.
 
اگر به عربستان حمله کنیم، که هیچ وقت این کار را نمی‌کنیم چون آن ها منبع نفتی ما و متحدمان هستند، احتمالا به مکه یا مدینه آسیب وارد می‌شود که مقدس‌ترین اماکن مسلمانان جهان هستند و عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.
 
چطور است از بمب هسته‌ای برای سخت گرفتن بر داعش استفاده کنید؟! اما این حرف نیز به طور کلی بی‌معنی به نظر می‌رسد. برای نابودی داعش کجا را می‌خواهید منفجر کنید؟ اورلاندو؟ سن برنادیو؟ (اشاره به اماکنی در آمریکا که داعش در آن عملیات تروریستی انجام داده است). چطور می توانید یک گروه 5 یا 10 یا 100 نفره تروریستی را با بمب هسته‌ای منفجر کنید و در کنار آن هزاران و بلکه میلیون ها شهروند بی‌گناه کشته نشوند؟ نه این راه خوبی نیست.
 
هافینگتن پست در ادامه این گزارش به کشورهایی مانند کره شمالی، روسیه، چین، مکزیک، کوبا، فلسطین، عراق و افغانستان اشاره کرده و در هر مورد غیر منطقی بودن بمباران هسته‌ای علیه آنها را مورد بررسی قرار داده است. 
 
این نشریه آمریکایی در پایان نوشت: آقای ترامپ، شاید در اختیار داشتن یک زرادخانه هسته‌ای بزرگتر، برای شما بسیار جذاب باشد؛ اما حقیقت اینجاست که در دنیای ما هیچ مکانی برای استفاده از آن وجود ندارد. تمامی دشمنان ما و تقریبا همه مردم در سراسر دنیا آنقدر هوشمند هستند که بدانند آمریکا با تسلیحات و زرادخانه هسته‌ای که اکنون در اختیار دارد می تواند به آنها حمله و تقریبا تمام موجودات کره زمین را نابود کند. به نظر می‌رسد اصرار شما برای توسعه بیشتر زرادخانه‌های هسته‌ای فقط هزینه‌های گزافی را به مالیات‌دهندگان تحمیل می‌کند که کاملا بی‌استفاده و غیرضروری است.
 
متاسفیم آقای رئیس جمهور، به طور قطع شما از خواندن این گزارش در ایام کریسمس خوشحال نخواهید شد. اما شاید با خواندن چنین اخباری تصمیم بگیرید در مسیری قرار بگیرید که آمریکا و جهان را به محلی بهتر و امن‌تر برای زندگی همه مردم تبدیل کنید.


:: برچسب‌ها: دلاوران ایران، امریکا ، ترامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجید
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹ دی روز خنثی شدن توطئه های بزرگ دشمنان است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به روز بزرگ ۹ دی اظهار داشت: این روز تاریخی به عنوان روز بصیرت نقطه عطفی در جمهوری اسلامی بود، چراکه در این روز فتنه ۸۸ در هم کوبیده شد.
 
وی افزود: در ۹ دی همه مردم با حضور میلیونی و غیرقابل باور، تصور دشمنان را بر هم ریختند و توطئه های آن ها را خنثی کردند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور گسترده، خالصانه و متواضعانه ی مردم در یک حرکت عظیم نشان داد که مردم همیشه در کنار رهبری هستند.
 
چمران ادامه داد: همه مردم با همکاری یکدیگر می توانند مقابل آسیب های اجتماعی را بگیرند.
 
وی افزود: فتنه ۸۸ می توانست یک کشور را در هم بریزد، اما کشور ما به دلیل متحد بودن مردم، و در کنار یکدیگر قرار گرفتن آن ها توانست تا در مقابل این فتنه بایستد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: امیدواریم بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر به جایگاه والاتری برسانیم.
 
چمران با تأکید بر اینکه امروزه میزان بی سوادی در کشور به شدت ک


:: برچسب‌ها: دلاوران ایران، فتنه ، 9 دی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()