ارتش سوریه در ۱۰ روز، ۱۹۰ موضع گروه‌های تروریستی را بمباران کرد
نوشته شده توسط : مجید
سخنگوی ارتش سوریه اعلام کرد نیروی هوایی این کشور در ۱۰ روز، ۱۹۰ موضع گروه‌های تروریستی را هدف گرفته است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه شامگاه شنبه اعلام کرد نیروی هوایی این کشور از اواسط ماه دسامبر تا کنون با ۱۶۸ سورتی پرواز جنگی، ۱۹۰ موضع گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است. 
 
ژنرال علی می‌حوب، سخنگوی نیروهای مسلح سوریه، گفت: «جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه از ۱۷ تا ۲۶ دسامبر (۲۶ آذر تا ۵ دی) ۱۶۸ سورتی پرواز داشته‌اند که در آن، ۱۹۰ هدف متعلق به تروریست‌ها را نزدیک حمص، حماه، ادلب و در حومه دمشق منهدم کرده است. در این حملات هوایی چندین مرکز فرماندهی تروریست‌ها ویران شد و بسیاری از تروریست‌ها کشته شدند.» 
 
این مقام ارتش سوریه گفت در این حملات نیروی هوایی ارتش سه پست فرماندهی تروریست‌های داعش و کاروانی از خودروهای حمل تروریست‌ها در منطقه حمص منهدم شد. 
 
این سخنگو افزود: ۲۲ مرکز ارتباطات و سه موضع از استحکامات تروریست‌ها نزدیک حلب و همچنین کاروانی از خودروهای تروریست‌ها در حومه ادلب ویران شد. 
 
ژنرال می‌حوب گفت: «نیروهای ما همچنین تعداد زیادی از تروریست‌ها به خصوص محمد المسالمه، فرمانده جبهه انقلابیون سوری را نزدیک دمشق به هلاکت رساندند.» 
 
وی خاطرنشان کرد: «یگان‌های ارتش سوریه در حملات به تشکیلات تروریست‌ها، خودروهای زرهی تروریست‌ها و سه خودروی مجهز به تیربارهای سنگین را در شهر درعا منهدم کردند.» 
 
به گفته این مقام نظامی سوریه، موفقیت‌های نیروهای دولتی سوریه موجب شده است شمار نیروهایی که از گروههای تروریستی خارج می‌شوند، به خصوص در مناطق همجوار با ترکیه، افزایش یابد. 
 
سخنگوی ارتش سوریه همچنین از هلاکت سرکرده یک گروه تروریستی موسوم به «جبهه انقلابیون سوریه» خبر داد. 
 
مهیوب گفت یگان‌های ارتش در ادامه عملیات نظامی علیه مواضع تروریست‌های مسلح در مناطق مختلف سوریه توانستند «رضا محمد المسالمه» را در منطقه درعا در جنوب سوریه به هلاکت برسانند.
 




:: برچسب‌ها: سوریه ، دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: