خیز یوزهای ایرانی به سمت صدر جدول
نوشته شده توسط : مجید
کی روش با این شرایط باید تیمی را به مصاف ترکمنستان به زمین مسابقه بفرستد که به لحاظ روحی و روانی هم شرایط مناسبی ندارد.
 
 استرس صادر نشدن ویزای گوام برای اردوی تیم ملی سایه افکنده است. احسان حاج صفی و علیرضا حقیقی نتوانستند ویزای خود را دریافت کنند و ویزای تیموریان و عزت اللهی هم به مشکل خورده است. بازیکنانی که می‌توانستند نقش موثری در بازی با گوام داشته باشند و حالا نبود آنها در این بازی روی روحیه‌شان برابر ترکمنستان تاثیر منفی می‌گذارد.
 
به نظر  می‌رسد تیم ملی کشورمان کار سختی مقابل ترکمنستان ندارد چرا که شاگردان کی روش از هر جهت نسبت به حریفشان برتری دارند.
 
تیم  ایران در صدر رنکینگ آسیا و 43 جهان قرار دارد اما تیم ترکمنستان در رده 121 جهان است. بنابراین تیم ملی با پتانسیل بالا و انگیزه جوانانش می‌تواند ترکمنستان را در آزادی شکست دهد.
 
به طور حتم بازگشت علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژادو کریم انصاری فرد به مهره هجومی تیم ملی پس از مدتها به ترکیب اصلی می‌تواند به قدرت تیم ملی بیافزاید.
 
در حال حاضر تیم ملی ایران با 8 امتیاز و یک بازی  کمتر در رتبه دوم پس از عمان 11 امتیازی قرار دارد.
 
در آن سوی میدان تیم ترکمنستان با 7 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. این دو تیم تنها یک ا متیاز با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع می‌تواند به  جذابیت بازی بیافزاید.
 
گفتنی است تماشای دیدار تیم ملی ایران و ترکمنستان رایگان است. تیم‌های هند و گوام هم در دیگر مسابقه این گروه به مصاف هم می‌روند. عمان  هم این  هفته استراحت می‌کند.
 
شایان ذکر است دیدار رفت این دو تیم با  نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و یوزهای ایرانی به دنبال جبران نتیجه رفت با حمایت هوادران در آزادی هستند.
 
اگر تیم ملی بتواند برنده این دیدار شود آن وقت با 11  امتیاز می‌تواند به صدر  جدول گروه D صعود کرده و به روزهای آینده امیدوار باشد.
 
ترکمنستان در یک نگاه
 
تیم ملی ترکمنستان در سال 1992 تشکیل شد و اولین بازی این تیم مقابل قزاقستان بود.
روسلان مینگازوف هافبک 24 ساله که در لیگ برتر چک بازی می‌کند ستاره این کشور است. آرتور گئورگیان بهترین گلزن لیگ ازبکستان درفصل گذشته هم به تیم ملی دعوت شده می‌تواند نقش مهمی برای ترکمنستان ایفا کند. اما نقلیج کوچوموف مربی 49 ساله هدایت تیم ترکمنستان را بر عهده دارد. وی همزمان سرمربی تیم امید و تیم باشگاهی عشق آباد نیز است.
 
دو تیم فوتبال ایران و ترکمنستان در حالی برای هشتیمن بار فردا به مصاف هم می‌روند که حاصل 7 بازی قبلی این دو تیم 2 برد برای ایران، 3 تساوی و 2 برد برای ترکمنستان بوده است.



:: برچسب‌ها: تیم ملی ، فوتبال ، ایران ، کی روش ، دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: